Wednesday, June 11, 2008

* DON'T *

I DON'T LIKE YOUR ATTITUDES !!!
I DON'T LIKE YOU !!!

Everyday doing nothing
boring till checked the recycle papers by one to another one
and then shreded papers also one by one...
I AM VERY VERY VERY VERY VERY BORING IN OFFICE
the recycle papers going to finish shred...
what can i do in office after I finish shred the papers...???

one of my colleague will be coming back from maternity on this friday,
i have to move my place..
but where to move..
where is my place?
where is my table?
where is my chair?

what i have discuss with you,
you just like feel nothing...
what to do...?
no more pc to use...
*sad sad sad*
DON'T TALK TO ME THAT
I DIDN'T INFORM YOU
ABOUT THIS KIND OF THINGS BEFORE!!!


PLEASE DON'T SAY THAT
YOU HAVE FORGET ABOUT IT AGAIN !!!

12 comments:

의 이 젱 said...
This comment has been removed by the author.
의 이 젱 said...

你怎么了啊?
为什么会那么气?
你不是有很多东西做的吗?
之前不是还有加班吗?
难道现在没有东西做了?

哎!
都剩下六个星期而已。
可是说快完也不是很快完
还是需要坚持下去完成。
加油啦!要坚持下去。

Yaomi said...

那个星期是忙audit的东西
过后就不是很忙了
三个月必须完成的工作都作的七七八八了
现在要等同事回来和等她有空的时候才可以继续
现在的日子简直空闲得不得了
每天上班都是在等下班
你说闷不闷呢?

真的很希望快快过完~

:: 子源 :: said...

別生氣啦
每天有得上網幾爽~

Yaomi said...

全部同事回来了
我现在的位子
就好想是被隔离了
自己一个人坐在角落
没有电脑
没有事做

你们不会了解的。

Yaomi said...

*好想--〉*好像

의 이 젱 said...

那么你为什么不带自己的电脑?

Anonymous said...

其实大家都是在努力适应着咯。我的这份工越来越难了。因为根本没时间准备,老板想要就马上要。老板总觉得我能够做任何事,其实我都不能。很多人好像忘了我只做了两个月。大家对我要求很高,我在公司其实是做正式员工的工作,真的要更自信。更果断咯。现在越来越压力了。因为懂的东西有限。时间也有限。对了,后天面试purchaser, 在renesas,哈哈。

:: 子源 :: said...

帶自己的laptop啦
要別人決定你的開心
不如自己讓自己開心

Yaomi said...

小祯
她不给我带电脑

JC
原本我已适应环境
可是才刚适应
又要我换
现在努力适应着

你的老板信任你
所以才放心交给你

我每天在办公室门到快发疯了
问了每个人
都没有工作可以给我做
心里都会有股冲动想去问其他的部门有没有是可以给我做
可是这个念头非得打消
因为manager会‘封杀’我啊~

她不给我带电脑
不给我做自己的东西
他宁愿我发呆也不让我做自己的事

可是今天已经是不能再抵挡‘闷’了
带了小说去公司
自己一个人在那边看书
其他同事都在忙工作
间中忙一些传文件/复印文件的工
你说我无聊不无聊。。。


小源
所以我带书去看~
今天比昨天开心~

=P

teddy-lover said...

aih...
I thought working will be better than studying
but looks like it is torturing...
anyhow,
.....marah sekejap boleh lor,
if not, all wrinkles coming out
:p

RL said...

huh???? shred paper??? haha.... how interesting.... :P