Sunday, October 19, 2008

* 1018 PART 2 *

续...
补充一下,这一件就是大姐送给我的裙子啦~
本来不想放上来的,因为这样就泄漏明年的新年衣服啦,但还是要给大姐面子~嘻嘻~

这是我自己买的~
刚巧我的护肤品用完了,
而且听说这个Parsley Mandarin & Tea Tree产品可以治我皮肤的现状,所以就买下了~~
希望真的有效~
(自从在妈妈公司上班后,几乎每天都在接触布料的灰尘,
由于我的皮肤属于敏感性,所以现在皮肤越来越糟糕了~
神啊,救救我呀~)



这是其中一样附送品,很喜欢它的包装,所以拍了下来。是苹果的~
重要时刻来啦~ 生日当天,我们(老豆,妈咪,大姐,小阿姨,小姨丈和我)一起去打保龄球~
其实我们个个都不会打的,虽然我们都曾经玩过,但还是抓不懂真正的技巧,我们都是乱来~哈哈哈~ 不多说,看看我们的照片吧~
这是我的小姨丈啦~

这当然是小阿姨啦~ 她玩得很开心哦~嘻嘻~

我妈咪出来啦~

blur blur的我出来啦~ 感觉上,我的魂魄好像散了~哈哈哈~
这个样子看来是‘洗水沟’了~呵呵~
轮到大姐出场啦~ 哇,姿势还摆得不错hor...

最后一个--->老豆
你看他,全力以赴啊~
还有一点点希望....嘻嘻嘻~
打完了,来看看分数吧~

嗯,我爸爸得到了第一名,他得到的分数是最高的,有95分这么多...嘻嘻~ 朋友们,你们不要见怪哦~我们是不会打保龄球的~ 妈咪刚开始的时候是排在前面的,哪知道就退步了,得到了最后一名~
吃完晚餐后,就回家切蛋糕了~ 不好意思哦,玩了一整个晚上,所以样子累累的~
祝我生日快乐~ 嘻嘻~ ^_^


最后,当然少不了家里的boy boy兼mary goh兼lucy goh~
mary,不要看蛋糕啦,我要和你拍照咧~~ :-p
.
.
18号这一天就这样结束啦~
.
.
.
.
待续...

11 comments:

Anonymous said...

wah... cutie dress oh... so CNY we all have to wear ''ang ang''? heehee..

and so sad here, as can't join u guys to bowl ler.. saw all the photos.. u all were so happy!! and me as a golden bowler don't have chance to show off my ''cor-li''.. hahhahahha...

but why for u and and xiao ah u, don't have a photo snapping the style when throw out the bowl??

mum very geng ler... very 'wu lat' when throwing out the bowl.. wow wow.....

next time let me compete with papa... hahahhaha, papa must be very proud hor...up color there hor..

and u and ah gal.. tak boleh la.. 'bo lat eh'.. like 'shior jia'.. very 'shu bun'...hahahha

Anonymous said...

the previous message was from me...
shyerlyn jie jie ^0^

Anonymous said...

yalor...very syiok la..
i also wanna join the game...
ai ya...now i unable to join any of the family birthday celebration liao.
wuwu....
the cake looks not bad...why got brownies above the cake one? hehe...

next time wait for me, ah lek & ah jeong back then we all go to have fun again..hehe...

mary looks very cute and fat leh..still so "tanhh chi"...hehe...

CYT said...

skin food的产品都不错的,我也是蛮钟意它们的东西。。之前我朋友的脸有好转也是因为用这产品的,现在的她,几乎什么东西都是skin food的,就连化妆品也是,恐怖到,呵呵。。
裙子很美哦。。
^-^

Anonymous said...

woi ah u why u so "tanchi" harrr ony focus the cake topping just like boyboy!
actually im trying vy hard d.... but still got a little bit nervouse when i step near the line scared will roll together ma...
aiya...u all duno papa try vy hard u know.. cz he can only use 1type of ball through out the game...i think is 16kg
cz no others ball cant FIT his little finger liao! Poor papa..
Yet still can win the game WohWohhh...yeng lah!

微微安 said...

NICE SKIRT :)

kang yong said...

happy related birthday >_<

Yaomi said...

Yammi
我某些化妆品也是skin food的
现在数起来,好像蛮多东西都是skin food的
嘻嘻~
谢谢你对那件裙子的赞美~

vivian
thanks~

kang yong
why is happy [related] birthday de?
hehe~

kang yong said...

Haha.. coz was late bd wish.. so shouldn't i use related?

kang yong said...
This comment has been removed by the author.
kang yong said...
This comment has been removed by the author.