Saturday, June 6, 2009

昨天帮姐姐拿红包给她的同学,
和妈妈一起去~
刚好去到那边,遇到妈妈的邻居。。。
然后就聊起来了。。。
妈妈的朋友看着我,问说:你几年级了?
我立刻瞪大眼睛看着她,满头疑问说我不可能[几年级]了吧。。。
然后她继续问,你读form几了?。。。。

*晕倒*

妈妈跟她说我已经大学毕业了,
然后她很好奇地看着我,问我是哪一年出世的。。。
结果发现我和她的大女儿平岁,
而且她的女儿还是我的小学同学呢。。。

3 comments:

Anonymous said...

finally, u updated your blog...

ya.. u don't know that u look like little girl meh... my 'heart' not balance u know..

i think that aunty will faint if she know that i am the 3rd one, and you r the 4th one.. and our gap are only 3 years :p

** shyerlyn jie jie **

Yaomi said...

i look so childish meh...???

last week hv been blocked by police..
the police thought i dont have license....
too bad~

Anonymous said...

ehh. thank you for this thoughts :)